Pardavimo sąlygos
Galioja nuo 2024-11-04
1.BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios internetinės parduotuvės NS King (toliau – Internetinė parduotuvė) pardavimo sąlygos (toliau – Sąlygos) taikomos perkant NS King internetinėje parduotuvėje, adresu https://www.nsking.lt. Prekių pardavėjas yra SIA NITTIS (toliau – Pardavėjas), adresas: Noliktavu iela 2, Preilini Ropažu novads, LV-2130, Latvija, telefonas +370 612 63287, el. paštas: info@nsking.lt. Sąlygos taikomos visiems teisiniams santykiams atsirandantiems tarp pirkėjo (toliau – Pirkėjas) ir pardavėjo (toliau – Pardavėjas) perkant prekes per
NS King internetinę parduotuvę.
1.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai keisti ir papildyti Sąlygas, paskelbdamas naujas Sąlygas interneto adresu: httpa://nsking.lt/terms-and-conditions. Jeigu Pirkėjas pateikė užsakymą iki Sąlygų pakeitimų įsigaliojimo, Pirkėjo ir Pardavėjo teisiniams santykiams bus taikomos užsakymo pateikimo metu galiojusios Sąlygos.
1.3. Prieš pirkdamas Pirkėjas gali Sąlygas išsaugoti, atsispausdinti ir prireikus atkurti. Pirkėjas pirkdamas internetinėje parduotuvėje, sutinka su Taisyklėmis.
1.4. Be šių Sąlygų, perkant prekes elektroninėje parduotuvėje, teisinius santykius reguliuoja Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.
2. UŽSAKYMAS
2.1. Užsakymus galima pateikti NS King internetinėje parduotuvėje prisijungus prie NS King kliento arba svečio teisėmis.
2.2. Pirkėjas internetinėje parduotuvėje išsirenka norimas prekes ir įdeda jas į krepšelį.
2.3. Pirkėjas pasirenka užsakymo bei pristatymo būdą ir vietą.
2.4. Pirkėjas patvirtina krepšelio turinį paspausdamas mygtuką „užsakyti“ ir sumoka už prekes Pardavėjo pateiktoje mokėjimo platformoje. Prieš apmokėdamas sąskaitą, Pirkėjas patikrina, ar sąskaitoje nurodyta informacija atitinka faktinius Pirkėjo pageidavimus.
2.5. Apmokėjęs už prekes Pirkėjas turi paspausti nuorodą „Grįžti pas pardavėją“
2.5.1. Pirkėjas atsako už tai, kad pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs.
2.5.2. NS KING neatsako už siuntų vėlavimą ir/ar neatvykimą dėl neteisingos kontaktinės informacijos pateikimo.
2.6. Apmokėjęs už prekes Pirkėjas turi paspausti nuorodą „Grįžti pas pardavėją“
2.7. Pardavėjas automatiškai išsiunčia klientui el. laišką, apie užsakymo gavimą ir apmokėjimą.
2.8. Pardavėjas turi teisę atsisakyti vykdyti užsakymą ir sudaryti pirkimo - pardavimo sutartį, pranešdamas Pirkėjui apie atsisakymo priežastį el. paštu (PVZ. nebuvo įmanoma surinkti prekių). Pardavėjui atsisakius užbaigti užsakymą ir sudaryti pirkimo - pardavimo sutartį, užsakymo kaina Pirkėjui grąžinama nedelsiant, bet ne vėliau, kaip per 14 kalendorinių dienų. Pinigai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas apmokėjimas.
2.9. Pateikus užsakymą, Pirkėjui elektroniniu paštu išsiunčiama sąskaita – faktūra, kuria Pardavėjas patvirtina, kad priėmė Pirkėjo užsakymą ir kad pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pardavėjo, ir Pirkėjo sudaryta. Jei sąskaitoje – faktūroje yra klaidų (netinkama prekė, kiekis ir pan.) turite nedelsdami susisiekti su klientų aptarnavimo tarnybą el. paštu arba telefonu.
3. PREKĖS KAINA, MOKĖJIMO BŪDAI, KLIENTO KORTELĖS PRIVALUMAI
3.1. Visos NS King internetinėje parduotuvėje parduodamų produktų kainos nurodytos eurais ir su PVM.
3.2. Prekių kainos mažmeninėse parduotuvėse ir internetinėje parduotuvėje gali skirtis.
3.3. NS King kliento kortelės nuolaida taikoma klientui, kuris yra prisijungęs prie internetinės parduotuvės. Kliento kortelės nuolaida netaikoma pristatymo išlaidoms.
3.4. Atsiskaityti už prekes galite NS King internetinės parduotuvės internetinėje platformoje, nurodytais būdais. Prie užsakymo kainos gali būti pridėtas aptarnavimo mokestis pagal Pirkėjo ir banko ar kredito kortelės išdavėjo arba Pirkėjo ir finansinių paslaugų teikėjo sudarytą sutartį.
3.5. Mokėjimo galimybės internetinėje parduotuvėje:
3.5.1. Pirkėjas iš anksto apmoka pilną kainą už užsakymą ir pristatymą. Mokėjimas atliekamas saugioje Maksekeskus AS paslaugų teikėjo mokėjimo aplinkoje, esančioje už elektroninės parduotuvės ribų. Pardavėjas neturi prieigos prie pirkėjo banko ar kredito kortelės informacijos.
4. PREKIŲ PRISTATYMAS
4.1. Pristatymas į Omniva paštomatą.
4.1.1. Kai prekės pristatomos į Pirkėjo pasirinktą siuntų automatą, prie prekės kainos pridedamas pristatymo mokestis. Jei užsakymo vertė viršija 59eurus, pristatymo išlaidos nepridedamos.
4.1.2. Kai siunta pristatoma į paštomatą, gavėjas informuojamas SMS žinute, kurioje yra unikalus durų kodas, skirtas atidaryti siuntų automato dureles ir grąžinimo kodas, reikalingas siuntai grąžinti.
4.1.3. Pardavėjas neatsako už žalą, padarytą Pirkėjui, jei dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių tretieji asmenis gavo unikalų siuntų automato kodą ir prekės buvo atsiimtos pagal šį kodą.
4.1.4. Siuntiniai paštomate laikomi 7 (septynias) kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Jeigu pasibaigus saugojimo terminui Pirkėjas neatsiima prekių iš siuntų automato, Pardavėjas laiko, kad Pirkėjas atšaukė užsakymą ir nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, grąžina Pirkėjui sumokėta sumą, į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas apmokėjimas.
4.2. Prekių kontrolė
4.2.1. Pirkėjas, gavęs prekę, įsipareigoja atsargiai atidaryti siuntinį, nepažeisdamas pakuotės ir prekių. Jeigu prekės pakuotę galima atidaryti jos nepažeidžiant, tačiau Pirkėjas sugadino pakuotę, Pardavėjas grąžindamas prekę, turi teisę reikalauti atlyginti nuostolius, atsiradusius dėl sumažėjusios prekės pakuotės vertės, kuri išskaičiuojama iš Pirkėjui grąžinamos pirkimo sumos. Jei prekės negalima atidaryti jos nepažeidžiant, Pirkėjas už pažeistą pakuotę neatsako.
4.2.2. Jeigu pirkėjas, gavęs prekes, nustato, kad gavo ne tą prekę ar nekokybiška prekė arba pateiktos prekės pakuotė pažeista, pirkėjas privalo nedelsdamas apie tai pranešti Pardavėjo klientų aptarnavimo tarnybai.
4.2.3. Pardavėjas atsako už Pirkėjo įsigytas prekes jos transportavimo metu. Nuo prekių gavimo momento atsitiktinio prekių sunaikinimo ir sugadinimo rizika pereina Pirkėjui.
4.3. Pakuotės grąžinimas
4.3.1. Internetinėje parduotuvėje įsigytų prekių pakuotes (kartonines dėžes ir dėžutes, popierinius maišelius, vyniojamąjį popierių, vokus ir kartonines dėžutes su lipnia juosta) galima grąžinti į popieriaus ir pakavimo konteinerius. Daugiau informacijos apie grąžinimo vietas ir rūšiavimo instrukcijas rasite svetainėje www.atliekos.lt .
5. KLIENTO ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
5.1. Pardavėjas tvarko Pirkėjo internetinėje parduotuvėje įvestus asmens duomenis įskaitant (vardą, pavardę, telefono numerį, adresą, el. pašto adresą), visų pirma siekdamas įvykdyti užsakymą ir pristatyti prekes Pirkėjui pagal Pardavėjo duomenų apsaugos sąlygas.
5.2. Papildant Pardavėjo duomenų apsaugos sąlygas, klientai kurie prisijungia prie internetinės parduotuvės, asmens duomenis tvarkomi pagal kliento kortelės sąlygas.
6. PREKIŲ GRĄŽINIMAS, SUTARTIES NUTRAUKIMAS, PINIGŲ GRĄŽINIMAS
6.1. Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasčių atsisakyti sutarties per 30 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo (išskyrus atvejus, kai nustatomi prekės trūkumai, žr. 8 punktą). Per pirmąsias 14 dienų iš siuntų automato užsakytas prekes, galima grąžinti nemokamai, naudojant SMS pranešime esantį grąžinimo kodą.
6.2. Norėdamas grąžinti prekę, Pirkėjas privalo užpildyti pridėta prie prekės esančią prekių grąžinimo arba sutarties nutraukimo formą ir pristatyti ją kartu su prekėmis į NS KING parduotuvę. Išsamesnį siuntos grąžinimo aprašymą rasite svetainėje www.nsking.lt Grąžinimo firmą rasite čia: Grąžinimo forma
6.3. Naudodamasis atsisakymo teise, Pirkėjas įsipareigoja grąžinti prekes Pardavėjui ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prašymo pateikimo, atsisakyti prekės.
6.4. Tiesiogines grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Prekė negali būti grąžinama originalioje pakuotėje, jei buvo neįmanoma atidaryti prekės nepažeidžiant pakuotės.
6.5. Siekiant užtikrinti prekių tinkamumą t.y. atsižvelgiant į prekės savybes, Pirkėjui leidžiama prekę apžiūrėti ir pasimatuoti mažmeninėje parduotuvėje įprastai leidžiamu būdu. Tuo pačiu būtina užtikrinti, kad nepablogėtu prekės ir jos pakuotės būklė. Pavyzdžiui susipažindami su gaminiu galite pasimatuoti batus, bet negalite jų avėti. Naudojant netinkamai gaminį bet kokiu kitu būdu, jis gali būti sugadintas, taigi numatoma prekės pardavimo kaina, parduodant tomis pačiomis sąlygomis nebebus tokia pati, kaip lygiavertes naujai parduodamai prekei, o bus jau žemesne. Prekės panaudojimas kitokiu būdu gali būti laikomas netinkamu tuo atveju, jei Pirkėjas pašalino prie prekės pritvirtintus elementus PVZ. :apsaugines plėveles, etiketes, kurie buvo užklijuoti ant prekės, siekiant apsaugoti jos būklę ir kaip rezultatas, po jų pašalinimo numatoma prekių pardavimo kaina, parduodama tomis pačiomis sąlygomis, bus mažesnė nei pardavėjo parduodamas lygiavertės naujos prekės.
6.6. Tuo atveju, jei Pirkėjas panaudojo prekę ne taip, kaip buvo būtina ir leidžiama prekę peržiūrėti ir pasimatuoti, kaip numatytą 6.5. punkte, dėl ko pablogėjo grąžinamos prekės būkle arba sumažėjo prekės vertė, įskaitant prekės pakuotės pažeidimą, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą dėl prekės netinkamo naudojimo. Tokiu atveju Pardavėjas turi teisę reikalauti iš Pirkėjo atlyginti vertės sumažėjimą, atsiradusi dėl prekės netinkamo naudojimo. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sulaikyti kompensaciją, atitinkančią vertės sumažėjimui nuo Pirkėjui grąžinamos pirkimo sumos.
6.7. 14 dienų grąžinimo teisė netaikoma prekėms, kurių negalima grąžinti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus. PVZ., negalima grąžinti priežiūros priemonių jei pakuotė atidaryta po pristatymo.
6.8. Pirkėjui atsisakius sandorio, Pardavėjas, atsižvelgdamas į pardavimo sąlygose nurodytus rekvizitus, nedelsdamas grąžina Pirkėjui sumokėta sumą su pristatymo mokesčiais, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo sandorio nutraukimo prašymo pateikimo. Pinigai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas pirkimo apmokėjimas.
7. PREKIŲ KEITIMAS
7.1. NS King internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės į kitą dydį ar modelį nekeičiamos.
8. REIKALAVIMAI IR ATSAKOMYBĖ
8.1. Pardavėjas atsako už daikto trūkumus kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto pardavimo. Pirkėjas įsipareigoja apie prekės neatitikimą per protingą terminą po jo atsiradimo informuoti Pardavėją, tai yra pateikti pretenziją. Nustačius defektą ar broką ir pateikus pretenziją, toliau naudoti nekokybiškas prekes draudžiama.
8.2. Pirkėjui patariama pretenziją pateikti į NS King parduotuves arba atsiųsti batus kartu su pretenzija adresu: Islandijos pl. 32, Kaunas. 47446. Tel. +370 612 63287. Pretenzijoje turi būti nurodytas Pirkėjo vardas ir kontaktiniai duomenys, pretenzijos data, prekės trūkumas ir pretenzijos turinys, taip pat pirkimą patvirtinantis dokumentas. Pardavėjas į Pirkėjo pretenzija atsako per 14 dienų, nuo pretenzijos gavimo momento.
8.3. Pardavėjas neatsako už jokią žalą ar kitas pasekmes, kilusias dėl Pirkėjo neteisingos pateiktos informacijos vykdant užsakymą, įskaitant pristatymo vėlavimą, jei tai lėmė nuo Pardavėjo nepriklausančios aplinkybes.
8.4. Pardavėjas neatsako už žalą, atsiradusią dėl netinkamo užsakytų prekių naudojimo.
8.5. Ginčus, kylančius tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, šalys sprendžia derybų keliu. Nepavykus susitarti, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Be to, EGS (Elektroninės ginčų sprendimas) platforma https://webgate.ec.europa.eu/odr odr yra atvira visiems klientams, skirta padėti vartotojams spręsti ginčus, kilusius dėl sutarčių sudarytų internetu.
Validate your login